AVBRYT ELLER ÄNDRA EN ORDER
Om du vill redigera din beställning kan du enkelt göra det på vår webbplats inom de första tre dagarna efter ditt köp. Observera att avbokning endast är möjlig inom en dag efter beställning. Följ stegen nedan för att ändra eller avbryta en beställning:
Logga in på ditt GLAMIRA konto, om du icke har ett GLAMIRA konto, så kan du enkelt skapa ett genom att klicka på LOGGA IN / REGISTRERA knappen längst upp på denna sida.
1 - Logga in på ditt GLAMIRA-konto. Om du inte har ett GLAMIRA-konto kan du enkelt skapa en genom att klicka på LOGIN / REGISTER-knappen längst upp på den här sidan.
2 - Efter du loggat in, gå till Mitt Konto sidan och klicka “Mina Beställningar” på den vänstra menyn.
3 - Hitta din beställning och klicka på "Avbryt" för att avbryta din beställning, eller klicka på "Redigera" för att ändra din beställningsinformation. Om knappen "Avbryt" inte visas kan din beställning inte längre annulleras.
Vänligen uppmärksamma att beställningsavbrott och modifikationer kan resultera i förseningar. Du kommer att notifieras gällande ditt uppskattade leveransdatum i fall av förseningar.
*Avbrott och modifikationsefterfrågningar är endast giltiga för beställningar som inte har slutfört produktionsprocessen.