
Förlovningsring Metis
0.62 crtFri och säker leverans
60-dagars returer
3 års skyddsplan
- :
Beställ nu, gåva före leverans
Läs mer
Produkt Nr. | Metis |
Kön | Kvinna |
Bredd | 2,30 mm |
Fast | Ja |
Stenkompositionsinställningar | Bar, Kanal |
Metall / LEGERING | 14k Vitguld |
GLAMIRAs logga inuti | Ja |
Rhodium Pläterad | Nej |
Komfortpassform | Ja |
Produktdimensioner | Klicka för att se |
Sten 1 | Labb Odlade Diamant |
Certifiering | GL Certifierad |
Carat | 0.62 |
Diameter | 6.0x4.0 mm |
Form | Smaragd |
Klarhet | VS |
Slipning | Mycket God |
Färg | H |
Antal stenar | 1 |
Sten 2 | Labb Odlade Diamant |
Certifiering | GL Certifierad |
Total Sten Karat | 0.14 |
Diameter | 2.5 mm |
Form | Rund |
Klarhet | VS |
Slipning | Mycket God |
Färg | H |
Antal stenar | 2 |
Sten 3 | Labb Odlade Diamant |
Certifiering | GL Certifierad |
Total Sten Karat | 0.2 |
Diameter | 1.5x1.5 mm |
Form | Prinsess |
Klarhet | VS |
Slipning | Mycket God |
Färg | H |
Antal stenar | 10 |



Packa upp
ögonblicket med stil
På GLAMIRA kommer varje köp i vår signaturförpackning, vilket ger din gåva en speciell touch. Oavsett om det är en belöning för dig själv eller en älskad, garanterar våra lådor en minnesvärd upplevelse av att öppna dem.

Genomtänkt presentation
Våra signaturaskar ger varje köp en stilfull touch, vilket gör att din uppackning känns extra speciell.
Skapad till Perfektion
Se hur varje artikel noggrant packas, för att säkerställa att den anländer säkert och vackert.

Presentklar
Avslutade med ett förfinat band, är våra lådor redo att få din gåva att sticka ut vid alla tillfällen.
Sten:Smarald & Diamant
Metall / LEGERING:14k Aur galben
Första gången jag upplevde shopping från Glamira Verifierad köpareJag upptäckte Glamira i slutet av förra året (nu är det augusti 2024). Den tid jag ägnade åt att konfigurera ringar om och om igen var betydande. Jag ändrade hela tiden vad jag gillade baserat på de möjligheter jag upptäckte genom Glamira-konfiguratorn. Det tog mig mer än ett halvår att äntligen bestämma mig och få min allra första beställning. Det är inte den ultimata ringen jag skulle ha beställt, men jag ville verkligen ha en högerring från Glamira, med ädelstenar. Jag hade aldrig några smycken med ädelstenar tidigare. (När jag skriver detta väntar jag fortfarande på att min ring ska skickas) Jag konfigurerade noggrant min utvalda ring med metallen och färgen och ädelstenarna med deras relaterade kvaliteter och lade beställningen till Glamira. Jag betalade online med kreditkort. Allt bra, än så länge. Efter bara några dagar har jag fått ett mejl från Glamira som säger att produktionen av min ring är klar och nästan redo att påskyndas. Fortfarande bra. Jag älskade det faktum att de skickade mig en video med min slutliga ringprodukt så att jag kunde se den medan jag väntade på att den skulle komma. Den beräknade leveransdagen anlände och saker och ting var fortfarande bra, tills jag plötsligt började titta på recensioner (i början av nyfikenhet, sedan av panik över en onlinebedrägeri). Ju mer jag läste recensionerna, desto mer intensiv blev paniken. Sedan kom jag till Glamiras Facebook. Jag blev bokstavligen chockad över att se så många negativa recensioner för alla inlägg som fortfarande är synliga i detta ögonblick på Glamiras Facebook-sida. Det är i skrivande stund en veckas försening för leveransen. Men när dagarna gick och förseningen började öka lät jag inte bara tiden gå och riskerade kanske att inte ha någon möjlighet att få tillbaka pengarna jag betalade, i händelse av en bluff. Glamiras beräknade leveransdatum var den 16 augusti 2024. Den 24 augusti började jag skicka e-post till dem och kontakta dem men det var möjligt. Jag chattade med deras AI-chattbot, vilket var trevligt i början, men sedan blev det riktigt irriterande eftersom det fortsatte att ge liknande svar, med en artig ton men utan användbar information för mig. Jag väntade bara på att få kontakt med en riktig person från kundtjänsten, men det fanns ingen vid det här laget. Jag skickade Glamira-meddelanden via kontaktformuläret på glamira.ro och även glamira.com. Dagen efter, den 20 augusti 2024, fick jag ett svar på ett av mina kontaktformulär som jag skickade in. Det var en sådan lättnad. Det var det enda jag ville ha, ett svar från en riktig person, så att jag är närmare att dra slutsatsen att detta inte är en bedrägeriverksamhet på nätet. Jag och personen från Glamiras kundtjänst utbytte några riktigt trevliga mejl. Tack, älskling, för dina svar (jag kommer inte att avslöja deras namn här, jag tycker inte att det är rättvist att göra det). I svaret har jag fått veta att det finns en försening på grund av den unika faktorn för varje produkt som är olika för varje kund, de är ledsna för förseningen, de gör sitt bästa för att leverera så snart som möjligt med bästa kvalitet och som så snart produkten har spårningsnumret kommer jag att ha det också, skickat via e-post. Efter detta mail gick jag bokstavligen ner från panik 100% till -10%. Nåväl, viss panik fanns fortfarande kvar, men jag fick åtminstone prata med någon som kändes verklig. Att se alla dessa negativa recensioner förstörde nästan min första shoppingupplevelse på Glamira. Gör din egen läxa innan du tror på alla historier du ser på internet. När jag diskuterade frågan med min pojkvän märkte jag också några saker. Han berättade att alla stora företag har dåliga recensioner. Han frågade mig också om jag såg positiva recensioner också. Jag sa ja, jag såg många positiva recensioner. Och genom att svara på hans frågor märkte jag en skillnad: de negativa recensionerna var bara några ord av frustration. Men några av de positiva recensionerna, vid sidan av de fina orden, hade också bilder. Det faktum att en recension säger att deras ring gick sönder och det finns ingen bild som bevisar det, är också en viktig faktor. Sedan började mitt sinne fungera igen och vid det här laget säger min logik att många, eller några, av dessa negativa recensioner kanske är en aktiv kampanj från konkurrenterna för att bromsa Glamiras försäljning och "kanske?" öka sin försäljning? Det är en möjlighet, du kan inte lita på lätt när det gäller uttalanden online... Nu när jag skriver kan jag spåra stegen som mitt paket gör mot mig. Det är nu i Rumänien och skannades på flera platser, eftersom paketet reste till mig med UPS. Jag kan kontrollera spårningsdetaljerna på en Glamiras inre sida, speciellt byggd för UPS:s spårningsnummer och din beställning. Jag skapade också, innan jag fick mitt spårningsnummer, i mina paniktider, ett konto på ups.com. Bara för att se om det finns något paket kopplat till min e-postadress. Det var inte vid den tidpunkten och skulle inte bli det. Men jag har nu spårningsnumret och jag kunde se den detaljerade utvecklingen av mitt paket med det mottagna spårningsnumret. Jag hoppas att jag till denna kväll har fått min ring, men jag vet nu att det bara är en tidsfråga. Sammantaget, om min ring når mig idag, är det bara en veckas försening. Kanske kan Glamira-teamet förbättra denna uppskattning genom att öka tiden, men det är säkert en mer komplex process och det finns säkert flera scenarier som måste täckas in för att ge en mer exakt uppskattning. Förutom några mindre buggar, kanske några UX-aspekter och förbättringar av leveransnoggrannheten, ser jag inga stora problem hos Glamira. Jag väntar på att få se min ring och få se hantverket. Jag älskade det redan från videon de skickade till mig via e-post direkt efter att produktionen var klar. Jag är verkligen tacksam för Glamira för en sådan fantastisk konfigurator och genomtänkta steg att ta för att bli bättre kundnöjd. Jag är säker på att det inte är lätt att göra det, samtidigt som du också måste försvara din verksamhet från de många negativa recensioner och skräp som kastas på dem. Visst, allt eftersom deras arbete mot bättre kundservice fortskrider, kommer saker att bli bättre och bättre. Lite mer transparens i kommunikationen med kunden kommer att vara en stor del. Och kanske meddela kunden om det blir kända leveransförseningar. Detta kommer säkert att ha stor betydelse för kundens upplevelse av Glamira. Jag har nyligen fått mitt paket och insidan av paketet och min ring är vackra och delikata. Min ring är fantastisk. Ingen bild kan fånga skönheten i smaragden och diamanterna. Det är verkligen ett fantastiskt hantverk. Delikat men inte ömtåligt. Ringen känns så skön på mitt finger och även om jag trodde att huvudstenen skulle vara för liten så känns det faktiskt som om den har rätt mått för min fingerstorlek. Tack så mycket, Glamira, för denna fantastiska ring. Du har verkligen bra hantverk där inne. Ser fram emot att se uppdateringar för den fantastiska konfiguratorn du har. Jag är mycket nöjd med min beställning. Önskar dig allt gott, Glamira!- Grattis. Vackra och kvalitetsprodukter.Jag valde denna ringmodell till min blivande fru. Jag visste att han gillade smaragder och diamanter väldigt mycket, så jag valde att stänga de två stenarna. Transporten skedde i tid. Jag fick tillsammans med ringen, från certifikatet, garanti och smyckeskrin. Jag är mycket nöjd med produkten köpt från Glamira!
- RingaJag är väldigt nöjd med ringen, storleken är något mindre än förväntat men den är väldigt vacker. Snabb service, ringen var väl packad, jag är nöjd och jag trivs med att bära ringen!!
FRAKTDETALJER
- Beräknad Leveranstid:
- Gratis Frakt via:
- DHL
Tidpunkten är nyckelordet när det kommer till att organisera en överraskning för frieri eller ett bröllop. GLAMIRA är stolta över att kunna erbjuda en av de snabbaste produktions- och leveranstiderna på marknaden.
Vi erbjuder även fri frakt på alla beställningar. Dessutom, om du vill behålla din beställning som en överraskning, välj helt enkelt alternativet för anonym förpackning under kassan så skickar vi din produkt i vanlig förpackning utan GLAMIRA-logotyp på den.
Andra Alternativ
- FraktGratis Frakt
- Anonym förpackningTillgänglig
- GravyrGRATIS
- Present BoxGRATIS
60 Dagars Returpolicy Vi är engagerade till din tillfredsställelse. Graverad eller icke-graverad; Om du inte är nöjd med ditt val, returnera det i original skick inom 60 dagar.
60 Dagars Storleksändringpolicy Stor saker börjar med små detaljer. GLAMIRA hjälper dig med att hålla hemligheten till en överraskning och ändra storleken på din ring, en gång, kostnadsfritt inom de första 60 dagarna av mottagandet
Livstidsgaranti Vi står bakom kvaliteten på våra smycken och ger livstidsgaranti för alla våra produkter. Varje beställning tillverkas och behandlas med försiktighet av våra experter från första början. Njut av kvaliteten på det professionella mästerverket och känn dig säker på att din unika design smycken kommer att vara med dig resten av livet.
100% tillfredsställelse orienterad kundsupport GLAMIRAs kundtjänstteam hjälper dig gärna under en av de vackraste stunderna i ditt liv. Vårt uppdrag är din tillfredsställelse; ta dig tid att upptäcka den perfekta designen, medan vi tar hand om allt annat.
Skräddarsydda smycken med unikt produkt-ID Din personliga produkt är ett unikt smycke. För att visa det sätter vi ett unikt produkt-ID på varje enskild produkt som vi skapar speciellt för dig. Ditt unika produkt-ID är också en indikation på din livstidsgaranti.
Snabbt Frakt Tidpunkten är nyckelordet när det gäller att organisera en överraskning för ett frieri eller ett bröllop. GLAMIRA är stolt över att kunna erbjuda en av de snabbaste produktions- och leveranstid på marknaden.
Vi erbjuder även gratis leverans till alla beställningar. Dessutom, om du vill behålla din beställning som en överraskning, välj helt enkelt alternativet för anonym förpackning under betalningen och vi skickar din produkt i vanlig förpackning utan GLAMIRA-logotyp på den.Äkthetscertifikat för Diamanter och Ädelstenar Inhemska gemologer inspekterar noggrant alla GLAMIRA-diamanter och ädelstenar innan de utfärdar certifikat för dem. Varje beställning är försedd med ett certifikat. Om du är intresserad av GIA (Gemological Institute of America) certifierade diamanter, vår kundtjänst hjälper dig gärna.
Allergifri Material De finaste kvalitetmetaller och stenar som används i vår produktion är allergifria. När det gäller att bära smycken är komfort lika viktig som smycken i sig. Vårt mål är att se till att dina personliga, unika design smycken inte bara ser bra ut,utan känns också bekväma.
Åratal av erfarenhet Tack vare många års professionell attityd och strävar efter att ständigt förbättra vårt arbete har GLAMIRA spridit sig genom många länder och har avdelningar över hela världen. Beställning från oss försäkrar smycken som visar engagemang i fältet och års erfarenhet.
Grundades i Heilbronn - Tyskland, som levererar toppkvalitet sedan 2008 GLAMIRA rötter etablerade i Tyskland gör oss annorlunda från andra guldsmeder på grund av två huvudord: kvalitet och punktlighet. Etablerad och testad processer under årens professionalism och disciplin gör det möjligt för oss att erbjuda högkvalitativ service och smycken.
Direkt från källan Alla ädelstenar och smycken. Varje steg i en typisk detaljhandel påverkar produktens slutpris. Vi är tillverkaren, som täcker alla faser som är involverade i processen, från första början på penna på papperet, tills produkten levereras till en kurir. Genom att avstå från återförsäljare, importörer, grossister och high street-butiker kan vi ge stora besparingar till våra kunder.
Konfliktfria diamanter,ädelstenar och metaller. Ädelsmetaller och stenar är ofta utrustade under fruktansvärda förhållanden runt om i världen. I GLAMIRA garanterar vi att alla diamanter, ädelstenar och metaller som används vid tillverkningen av våra smycken är konfliktfria, från etiska källor och våldsfria regioner i överensstämmelse med Kimberley-processen.
Profil A - Traditionell Comfort Fit
Rundande kanter både på in och utsidan av ringen.
Profil B - Flat Band Comfort Fit
Kanterna av ringen är rundad på insidan och platt på utsidan med en lätt kupol för ökad bekvämlighet.
Profil C- Konkav Komfort Passform
Kanten av ringen är krökt utanför för ett elegant utseende och rundade insida för att öka komforten.
Polerad
Ljus och reflekterande yta. Det är ett bra sätt att visa upp metallen. Även känd som ljus ytbehandling.
Metall borste (Ismatt)
Icke-reflekterande ytbehandling med djupare streck av borstning.
Horisontell Borstad (Matt)
Icke-reflekterande yta med en linjär borstad textur. Denna typ av ytbehandling minskar reflekterandet av metallen.
Sandblästrad
En grov yta med en kornig konsistens. Det ger en speciell effekt när de används tillsammans med polerad yta.
Vertikalt Borstade (Matt)
Icke-reflekterande ytbehandling med en vertikal borstad textur. Denna typ av ytbehandling minskar reflekterandet av metallen. Det ger ett chict utseende när de används tillsammans med polerad yta.
Polerad
Ljus och reflekterande yta. Det är ett bra sätt att visa upp metallen. Även känd som ljus ytbehandling.
Diagonal Strukturerad Ytbehandling
Icke-reflekterande ytbehandling med textur av diagonala streck.
Polerad
Ljus och reflekterande yta. Det är ett bra sätt att visa upp metallen. Även känd som ljus ytbehandling.
Vertikalt Borstade (Matt)
Icke-reflekterande ytbehandling med en vertikal borstad textur. Denna typ av ytbehandling minskar reflekterandet av metallen. Det ger ett chict utseende när de används tillsammans med polerad yta.
Polerad
Ljus och reflekterande yta. Det är ett bra sätt att visa upp metallen. Även känd som ljus ytbehandling.
Horisontell Borstad (Matt)
Icke-reflekterande yta med en linjär borstad textur. Denna typ av ytbehandling minskar reflekterandet av metallen.
Polerad
Ljus och reflekterande yta. Det är ett bra sätt att visa upp metallen. Även känd som ljus ytbehandling.
Metall borste (Ismatt)
Icke-reflekterande ytbehandling med djupare streck av borstning.
Polerad
Ljus och reflekterande yta. Det är ett bra sätt att visa upp metallen. Även känd som ljus ytbehandling.
Sandblästrad
En grov yta med en kornig konsistens. Det ger en speciell effekt när de används tillsammans med polerad yta.
LABB SKAPADE
STENAR

Extraordinära och vackra som natursten smycken ... Lab-skapade diamanter och ädelstenar är den senaste trenden i smycken för att återspegla din stora känsla och känslor.
Vald kvalite kommer ej att synas på produktbilden.