Laddar...

Fraktpolicy

Fraktkostnad och Leveranstid

Standardleveransen är gratis för alla beställningar. GLAMIRA täcker inte fraktkostnaderna för returprodukter.

Du får ett beräknat leveransdatum när du handlar. Observera att det uppskattade leveransdatumet inte är en garanterad tid för din leverans. Den beräknas automatiskt baserat på den totala tid som krävs för att bearbeta din beställning, produktions och leveransprocess samt din leveransadress.

Beräknad leveranstid är baserad på leverans till huvudstäder. Vänligen ge extra tid för leveranser till avlägsna områden. GLAMIRA tar inte ansvar för försenade leveranser till avlägsna områden eller regioner där posttjänsterna utförs på vissa scheman eller adresser utanför landet.

För snabbare leverans kan du välja ett av alternativen Express Leverans eller Premium Leverans. Observera att dessa alternativ endast förkortar den tid som krävs för att bearbeta och producerar din beställning jämfört med den kostnadsfria standardleveranstiden. Vi garanterar inte något specifikt leveransdatum. Vid betalning via banköverföring eller om betalningen inte går igenom genast beräknas den beräknade leveranstiden från den dag då betalningen har mottagits. GLAMIRA tar inget ansvar eller återbetalar fraktkostnaden baserat på någon sådan försening.

Försäkrad Frakt

Din beställning kommer att levereras av UPS. Leveranstiden kan variera beroende på din adress. Du kommer bli underrättad när ditt paket lämnar våra lokaler och ett spårningsnummer kommer skickas till den e-postadress du angav vid ditt köp. Alla våra paket är försäkrade under transporten. Se till att du är tillgänglig för att ta emot ditt paket vid leveranstillfället. GLAMIRA tar inget ansvar paket som förlorats eller blivit stulna efter leverans. Om ditt paket har returnerats till avsändaren på grund av att du inte varit tillgänglig, förbehåller sig GLAMIRA rätten att debitera kunden för återleverans kostnaderna.

Om du inte har fått ett spårningsnummer, kolla även din spam / skräppost. Om du av någon anledning ändå inte har fått ditt spårningsnummer eller om leveransstatusen på leverantörens hemsida inte har ändrats på flera dagar, vänligen kontakta vår kundsupport så kan de undersöka problemet åt dig. I händelse av problem kommer GLAMIRA att vara i kontakt med leverantören för att lösa problemet så snabbt och smidigt som möjligt.

Vänligen kolla ditt paket innan du accepterar leveransen. Om ditt paket har skadats under transporten, avvisa kvittot på det och skicka omedelbart ett krav till transportören.

Leveransadress

Varje GLAMIRA-butik är landsspecifik och leverans till ett annat land är inte möjligt.

Leveranser kan endast göras till hemadresser eller företagsadresser. För beställningar som behöver levereras till en annan destination än faktureringsadressen, var vänlig och kontrollera att ditt kreditkort eller finansieringsföretag har denna alternativa leveransadress på fil så att det inte kommer att orsaka en fördröjning i behandlingen av din beställning.

För din säkerhet kan leverans- och faktureringsadressinformationen inte ändras efter beställning. Om du inte kommer att vara tillgänglig på den angivna adressen vid den schemalagda leveranstiden, vänligen kontakta vår kundsupport för att kontrollera möjligheten att hålla sändningen och skjuta upp den till ett annat datum.